Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommerferie i år
Halløjsa
Jeg savner lidt aktivitet fra jer her på siden  Smiler
Jeg har lige siddet og læst om, hvor sommerferien gik hen i 2013 og syntes, det var meget sjov læsning (inklusiv højre- og venstreomkørsel i rundkørsler). Og så kan man da også altid bruge lidt inspiration.
Så hvor gik/går turen hen i år?
Jeg kan da lægge ud med at fortælle, at vi kørte til Lienz i Østrig med Safarien, hvor vi nød de 26 C i et par dage, vandrede i bjergene og klatrede - men nøjedes her med en klatrepark  Griner bredt
Derefter kørte vi til Toblach, hvorfra vi tog en afstikker solo til Cortina d'Ampezzo og Falzarego (hvor vi tog svævebanen op - det kan godt anbefales, hvis man ikke har højdeskræk eller gerne vil overvinde den). Den sidste uge tilbragte vi ved Gardasøen på Camping Spaggia d'Oro, hvor vi var glade for søens og swimmingpoolens nærhed, for vores skyggefulde plads og ikke mindst de uovertrufne italienske is. Der var nemlig mellem 29 og 32 C der.
Glæder mig til at høre om jeres sommerferie  Smiler
Campinghilsner Brita

[Billede: thumb_98165441_2601454265844.jpg]

Også fan og ejer af Outwell Nevada M telt
Svar igen med citat :)
Ja der er desværre lidt dødt  Støt, men håber det er på grund af ferie  Smiler . Vi har ikke haft ferie endnu, men det nærmere sig, og hold op hvor vi glæder os Smiler

Indtil da, kan du jo læse lidt om vores lille tur til Bogense, en plads der absolut kan anbefales, både pga. pladsen, men bestemt også placeringen. http://sundorf.dk/index.php/camping/camp...te-kobstad
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Hej Brita

Du har helt ret i, at der ikke er meget aktivitet lige nu.

Fint at læse om jeres ferie. Det får det til at rykke lidt i mig, der først har ferie fra slutningen af august. Så går turen til Alsace, hvor der er et ekstra TT, som du kan læse om et andet sted her på forum.

Fortsat god sommer. Genert
Lise - Seat Ibiza - cv: Paul & Paula, kaldet Pegasus. GPS: Strassen Atlas, Europa. Mover: Bakgearet eller hjælpsomme campister.
[Billede: bannerlise.jpg]
Den plads i Bogense ser rigtig hyggelig ud, Lars. Den vil vi da overveje, hvis vi skal på de kanter.

Uha Lise, det lyder også hyggeligt med turen til Alsace. Men det ligger desværre udenfor skolernes ferier, så der kan jeg desværre ikke komme med. Men rigtig god tur til jer, der er så heldige Smiler
Campinghilsner Brita

[Billede: thumb_98165441_2601454265844.jpg]

Også fan og ejer af Outwell Nevada M telt

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)