Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Julelys i gaskassen
Hej Lars,

God artikel du har lavet på AOC.
Kunne din lysdæmper, som du bruger til at tænde lyset med ikke bare være en mere almindelig tænd og sluk kontakt?

Mvh Kurt
Mvh Kurt
[Billede: 1892dbaf-48ec-453a-942f-62f40820c66c_zpssvvntjrx.jpg]
LMC 520 MDK med Toyota Verso 2.0 som trækdyr.
Svar igen med citat :)
Tak for det Smiler
Jo det kan sagtens lade sig gøre med en alm tænd og sluk kontakt, den eneste grund til jeg har brugt dæmperen er pga fjernbetjeningen til tænd og sluk.
I Kaben er der en tænd og sluk kontakt i skiboksen, så der er nem adgang når man står ude ved gaskassen, det er der ikke mulighed for her, så er fjernbetjeningen det lette valg Smiler.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Super. Men en fjernbetjening betyder selvfølgelig at der ikke skal trækkes ledning så en kontakt bliver tilgængelig - kan jeg godt se
Hvor køber man en lysdæmper henne?
Mvh Kurt
Jeg har et par stykker tilbage, men ellers kan de fås i de fleste webshops der handler med den slags.
Du kan få den for 75,-
Hygge og hejsa

Lars

Hvis nogen kunne have interesse i artiklen som dette omhandler, nemlig fastmonteret lys i gaskassen, kan i finde artiklen/guiden her http://www.sundorf.dk/index.php/camping/...og-sikkert der også belyser regler og restriktioner omkring sådan noget stads ved en gasinstallation.
Hygge og hejsa

Lars

Det tilbud vil jeg gerne tage i mod. Jeg skal dog lige have tjekket at jeg kan få en ledning igennem fra gaskassen og ind i vognen.
Mvh Kurt
Super Smiler
Hygge og hejsa

Lars

Fin artikel.

Jeg fik for et par år siden den samme (perverse ide' - fruens ord), jeg gjorde bare arbejdet "fuldt" ud ved at montere lys ved samtlige serviceklapper samtidig.
Jeg har monteret en microswitch med lang arm i et hjørne på hver klap dette fungerer udmærket som afbryder
Ved forreste serviceklap i venstre side førte jeg en ledning til LED bånd i gaskassen det bevirker at man lige skal åbne klappen i venstre side for at få lys i gaskassen, det er til at leve med, og så kan man nøjes med ca. 12 fjernbetjeningerEngel i stedet for ca. 13 hvis man bruger Lars metodeGriner bredt

NB: som Lars skriver så er det selvklæbende tape på båndet ikke verdenens bedste, så jeg har måtte ty til kontaktlim - det virker
VW Golf Sportsvan 1,5 Tsi årg 2019 og Hobby De luxe 400 Sfe med 1500 kg aksel.
Også en god måde og gøre det på Smiler, og det med lys ved serviceklapperne er ikke nogen dum ide, jeg har meget glæde af lyset i vores skiboks. I den bette Rumle pot er der ikke nogen serviceklapper, ud over den til vandtanken. Men måske det kommer Smiler
Hygge og hejsa

Lars

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)