Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gummiliste til vinduerne
Vi skal have skiftet nogle af gummilisterne på vores lille Sprite, men det har vist sig ikke og være helt let og finde de profiler der skal bruges.

Den profil der skal bruges ser ca. sådan her ud

[Billede: VinduesProfil.jpg]

Målene er ca. da listerne er så møre at de smuler når jeg forsøger og tage målene på dem Sur

Hvis du ved hvor man kan få dem, så hører jeg meget gerne Smiler
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Svar igen med citat :)
Så er listerne fundet og bestilt, så håber vi bare det er de rigtige Smiler med blink i øjet , til en gammel Sprite er de altså ikke gratis kan jeg hilse og sige, 142,- pr meter + 29,- pr meter til låse liste StøtForvirret men da der er ca. 1 cm luft mellem den nuværende liste og vinduet, så er der ikke anden vej Smiler
Hygge og hejsa

Lars

Så er listerne monteret, du kan læse mere her http://www.altomcamping.dk/Sadan-montere...nduer.html

Det en opgave som langt de fleste kan klare selv Smiler
Hygge og hejsa

Lars

Hej Lars
Hvem der dog var sådan en dygtig gør-det-selv-mand som dig Smiler
Jeg tænker, at du nok kan svare på et spørgsmål, jeg har gået og grublet lidt over: Hvilken type lim bruger man til at lime gummilister fast med?
I vores lille Safari har gummilisten ved døren løsnet sig og det ligner ikke fugemasse men nærmere lim, der har været brugt.
Har du et fif?
Campinghilsner Brita

[Billede: thumb_98165441_2601454265844.jpg]

Også fan og ejer af Outwell Nevada M telt
Hej Britta

Ja de er limet på i Safarien, hvad de oprindeligt har brugt er jeg ikke klar over, men jeg vil gå til det lokale byggemarked, og bed om at få en lim der kan klæbe på glasfiber og gummi, der findes en del forskelliget af disse ting. 

Jeg limmede noget indvendigt i vores safari, der brugte jeg en sanitetsklæber (mener jeg den hed) fordi den kunne holde på lidt af hvert og den kan holde til fugt. Det holdt super godt  Smiler
Hygge og hejsa

Lars

Hej Lars

Jeg stod i Harald Nyborg i går og kløede mig i nakken. De har jo 25 forskellige slags fuge- og klæbemasse! Men hverken glasfiber eller gummi var nævnt på nogen af dem, jeg læste på.
Måske skulle jeg lige køre forbi igen og kigge nærmere på den, der hed noget med sanitet.
Og ellers må jeg i Silvan, hvor man som regel kan få lidt faghjælp Smiler
Tak for hjælpen.
Campinghilsner Brita

[Billede: thumb_98165441_2601454265844.jpg]

Også fan og ejer af Outwell Nevada M telt

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)