Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Håndarbejde til TT2014
Smiler 
HUSK nu piger (og drenge Rækker tunge , ingen glemt ), at få jeres håndarbejde med til TT, så hyggeligt når vi har vores små/store sammenkomster, og spændende at se hvad i forskellige er i gang med. Glæder mig helt vildt til vi ses igen. Hjerte
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk
[Billede: banner.jpg]
Svar igen med citat :)
Jeg kommer nok til TT uden håndarbejde, for mine hænder har ikke den rette størrelse til den slags.Griner bredt Jeg vil hellere sparke dæk og drikke øl med drengene.Rækker tunge

Nogen skal jo også tage sig af dem og give dem lidt opbakning, mens I andre lader strikkepindene (og snakken) gå.Rullende øjne

Hilsen

Lise
Lise - Seat Ibiza - cv: Paul & Paula, kaldet Pegasus. GPS: Strassen Atlas, Europa. Mover: Bakgearet eller hjælpsomme campister.
[Billede: bannerlise.jpg]
(31-01-2014, 10:11)Lise Skrev: Jeg kommer nok til TT uden håndarbejde, for mine hænder har ikke den rette størrelse til den slags.Griner bredt Jeg vil hellere sparke dæk og drikke øl med drengene.Rækker tunge

Nogen skal jo også tage sig af dem og give dem lidt opbakning, mens I andre lader strikkepindene (og snakken) gå.Rullende øjne

Hilsen

Lise

Arh lille Lise. Du kan da strikke et par vinterdæk eller måske en mover. Så har Du jo en kombination.Smiler
Jeg tager tihvertifælde MIT drikketøj med. Rækker tungeRullende øjne

Du ved:
"Én ret, to vrang. Slip én og hold masken". Genert
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
(31-01-2014, 10:11)Lise Skrev: Jeg kommer nok til TT uden håndarbejde, for mine hænder har ikke den rette størrelse til den slags.Griner bredt Jeg vil hellere sparke dæk og drikke øl med drengene.Rækker tunge

Hilsen

Lise

Det syntes jeg er helt ok Lise, dejligt du vil påtage dig den tjans, for det kan været et stort arbejde i sig selv........ at passe på dem SmilerRullende øjneRækker tungeRækker tungeRækker tunge
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk
Tror nok, jeg er den rette til at passe på dem. Jeg har ganske vist ikke nogen fortid som børnehavepædagog, men har dog undervist børn i alderen fra 6 til 65 år.Griner bredtGriner bredt

Hilsen

Lise
Lise - Seat Ibiza - cv: Paul & Paula, kaldet Pegasus. GPS: Strassen Atlas, Europa. Mover: Bakgearet eller hjælpsomme campister.
(31-01-2014, 11:01)Lise Skrev: Tror nok, jeg er den rette til at passe på dem. Jeg har ganske vist ikke nogen fortid som børnehavepædagog, men har dog undervist børn i alderen fra 6 til 65 år.Griner bredtGriner bredt

Hilsen

Lise

Syntes ikke jeg kan se "kusinen" på listen, Spørgende skal hun ikke med i år.
Karin

Nej, kusinen har valgt at tage på ferie med sin kære husbond. Kan man dog forstå det? Ham har hun jo til hverdag.Griner bredt

Hilsen

Lise
(31-01-2014, 11:18)Lise Skrev: Nej, kusinen har valgt at tage på ferie med sin kære husbond. Kan man dog forstå det? Ham har hun jo til hverdag.Griner bredt

Hilsen

Lise

Ok, så har du ikke hende til at hjælpe, med at holde styr på mændene. Cool
Nej kan simpelthen slet ikke forstå dem, som vælger et andet sted frem for TT. Griner bredtRækker tunge
Karin

(31-01-2014, 11:20)Karin Skrev:
(31-01-2014, 11:18)Lise Skrev: Nej, kusinen har valgt at tage på ferie med sin kære husbond. Kan man dog forstå det? Ham har hun jo til hverdag.Griner bredt

Hilsen

Lise

Nej kan simpelthen slet ikke forstå dem, som vælger et andet sted frem for TT. Griner bredtRækker tunge
TT ER jo opreklameret pjat og ikke andet en hygge, kage, hygge, afslapning, sjov, grin, mordskab, "kør-selv-udflugter", mere kage, fælles kaffe - og madbord OG lørdagshejs, fest og rigtig god stemning blandt dejlige mennesker.Rækker tungeSmiler

HVEM FANDEN GIDER DÈT?????.

Jeg forstår godt at Gitte hellere vil være sammen med sin egen lille "festabe" Rækker tungeSmiler og sikkert stå midt ude i et koldt vandløb med en bambuskæp i hånden, og kunne sige:
"Jeg fisker - nøøøøj hvor jeg fisker". Griner bredtSmiler Rullende øjneSmiler med blink i øjetSmiler

(31-01-2014, 11:31)Per Jørgensen Skrev:

Hilsen

Lise

TT ER jo opreklameret pjat og ikke andet en hygge, kage, hygge, afslapning, sjov, grin, mordskab, "kør-selv-udflugter", mere kage, fælles kaffe - og madbord OG lørdagshejs, fest og rigtig god stemning blandt dejlige mennesker.Rækker tungeSmiler

HVEM FANDEN GIDER DÈT?????.

Jeg forstår godt at Gitte hellere vil være sammen med sin egen lille "festabe" Rækker tungeSmiler og sikkert stå midt ude i et koldt vandløb med en bambuskæp i hånden, og kunne sige:
"Jeg fisker - nøøøøj hvor jeg fisker". Griner bredtSmiler Rullende øjneSmiler med blink i øjetSmiler
Altså Per din strikMistænksom som du dog kan sige det.Rækker tungeRækker tunge
Hilsen
Poul
http://www.familien-harkjaer.dk
http://www.telt-camping.dk
Hardcore teltcampister Teltcamping.....tæt på naturen

Hilsen

Lise

Mon ikke det gør mit arbejde lidt lettere, at jeg ikke også skal holde øje med kusinen?EngelGriner bredtGriner bredt
Citer:Mon ikke det gør mit arbejde lidt lettere, at jeg ikke også skal holde øje med kusinen?EngelGriner bredtGriner bredt

Jo, men så skal Du selv vaske op og skære dig på en kniv eller på "den skarpe ost". Og skulle Du få fingeren i munden, kan Du også skære dig på "den skarpe tunge", lille Lise. SmilerRækker tunge
Nå, men Gitte sætter Du jo bare i et hjørne hvor hun kan dyrke sin aviser, så hende KAN Du da ikke have problemer med. Rullende øjneSmiler

Altså kære Lilleper, det var kusinen, der skar sig til TT 2012, ikke mig. Mafiabossen er aldrig kommet til skade med noget som helst til nogen af træffene, og hun har faktisk haft hænderne oppe af lommerne - har grillet, snittet salat, slået pløkke i og meget andet, så kom ikke her.Griner bredtGriner bredtRækker tunge

Hilsen

Lise
(31-01-2014, 14:06)Lise Skrev: Altså kære Lilleper, det var kusinen, der skar sig til TT 2012, ikke mig. Mafiabossen er aldrig kommet til skade med noget som helst til nogen af træffene, og hun har faktisk haft hænderne oppe af lommerne - har grillet, snittet salat, slået pløkke i og meget andet, så kom ikke her.Griner bredtGriner bredtRækker tunge

Hilsen

Lise

Nu tror jeg, jeg ved hvorfor Lise, vil "passe på" mændene, mens vi andre "laver håndarbejde" mon hun skal fedte sig lidt ind, til lidt hjælp med opvasken. Nu da kusinen ikke skal med Rullende øjneSmiler med blink i øjetCoolCool
Karin

Ja Karin, men sig det ikke til nogen.Griner bredtGriner bredt

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)