Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tosseturismus i Schweiz
Her lige et billede af nogle af disse "Tossede" turister vi har haft løbende rundt her i Schweiz.

[Billede: IMG_1731_zps9401b23e.jpg]
[Billede: IMG_1743_zps5c8264e9.jpg]

Vi overvejer lige hvordan campingvognen skal stå, hvis vi ellers kunne få dem der op.
[Billede: IMG_1629_zps8727995b.jpg]
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
Svar igen med citat :)
Det sidste billede, nøj hvor er det bare flot, ja altså naturen :-)
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
(22-06-2013, 13:54)Lars Skrev: Det sidste billede, nøj hvor er det bare flot, ja altså naturen :-)

Ja, det må siges, men uden at være botaniker, så gror der vist IKKE asparges i bjergene, så dette må være mere rigtigt. SmilerRækker tungeRullende øjneCool

[Billede: 15ck7cy.jpg]

Ole og Arly WAS here.
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
Ja-men-Per dog Spørgendedu har da vel ikke skubbet herrerne ud over kanten Sur
Hilsen Rie & co...

[Billede: re_banner.png]
Det hjalp sku på det Per, nu ved jeg hvor det er vi kan få plads til campingvognen der oppe, efter de to "søjler" blev fjernet. Eneste problem tilbage er så hvordan man får campingvognen transporteret der op i de knap 2000 meters højde, uden veje og kun en gondelbane til 6 personer.

Nej Rie og se pigerne er der også. For øvrigt kig lige på fodtøjet, hvem mon er turisterne selv om de nu klarede det flot. CoolRækker tungeGriner bredt
[Billede: IMG_1675_zps0f082ef5.jpg]

Per flot lavet, men den pukkel du har fået lavet over til højre, mod grantræerne vil jeg god lige du får fjernet igen, det er nemlig der vi løber ned på ski om vinteren, og kan se at nu får vi da et ordentligt hop på løjben.

Men lidt pussigt, kan jeg fortælle at der hvor Arly og jeg står, altså på mit billede, kan man se ned på en flyveplads og har flere gange stået netop der og kigget ned på en flyer i luften. Nogle gange kan vi så også være så heldig at der der er skyer hen gennem dalen, man står i den højde så oven for skyerne, og kan se flyene dukke op gennem skyerne, et lidt specielt syn.
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

(22-06-2013, 14:43)liberty Skrev: Ja-men-Per dog Spørgendedu har da vel ikke skubbet herrerne ud over kanten Sur

Nej da. Skam dig at tro sådan om mig. SmilerRækker tunge Jeg fjernede bare et par blege aspargesben eller stikkelsbærben, såmænd, men det fratager jo ikke at, det er flotte billeder. Smiler
Citer: Ole, har Du aldrig hørt om pukkelpist?. Det er vist en sportsgren der dyrkes af selvmordskandidater og andre med lidt mere fjedrende understel. Jeg gør det tihvertifælde ikke Rækker tungeSmiler Det éneste sted jeg fjedrer, er om maven, sådan cirkca. GenertSmiler
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
Se trikket med Pukkelpister er at du finder en flot pige at løbe på ski bag efter, dermed bliver du dejlig blød i knæene og det går som en drøm.
Hilsen
Ole

(22-06-2013, 15:29)Ole Juel-Nielsen Skrev: Det hjalp sku på det Per, nu ved jeg hvor det er vi kan få plads til campingvognen der oppe, efter de to "søjler" blev fjernet. Eneste problem tilbage er så hvordan man får campingvognen transporteret der op i de knap 2000 meters højde, uden veje og kun en gondelbane til 6 personer.

Nej Rie og se pigerne er der også. For øvrigt kig lige på fodtøjet, hvem mon er turisterne selv om de nu klarede det flot. CoolRækker tungeGriner bredt
[Billede: IMG_1675_zps0f082ef5.jpg]

Per flot lavet, men den pukkel du har fået lavet over til højre, mod grantræerne vil jeg god lige du får fjernet igen, det er nemlig der vi løber ned på ski om vinteren, og kan se at nu får vi da et ordentligt hop på løjben.

Men lidt pussigt, kan jeg fortælle at der hvor Arly og jeg står, altså på mit billede, kan man se ned på en flyveplads og har flere gange stået netop der og kigget ned på en flyer i luften. Nogle gange kan vi så også være så heldig at der der er skyer hen gennem dalen, man står i den højde så oven for skyerne, og kan se flyene dukke op gennem skyerne, et lidt specielt syn.

Apropos fodtøj,
- SÅ HAR "turisterne" efterfølgende anskaffet passende fodbeklædning til brug ved kommende besøg i det pragtfulde landskab i Schweiz, - og andre steder ;-)
Hilsen
Arly

[Billede: egetbanner_zpsd39218de.jpg]
[Billede: Basis3.jpg]
Måske vi skal have denne sang med i tosse sangbogenEngel

Langt højere bjerge så vide på jord
man har, end hvor bjerg kun er bakke.
Men gerne med slette og grønhøj i Nord
vi danemænd tage til takke.
Vi er ikke skabte til højhed og blæst,
ved jorden at blive, det tjener os bedst.

Langt kønnere egne, vil gerne vi tro,
kan fremmede udenlands finde.
Men dansken har hjemme, hvor bøgene gro
ved strand med den fagre kærminde,
og dejligst vi finde, ved vugge og grav,
den blomstrende mark i det bølgende hav.

Og her hjemme kan vi nok godt klare os med et par hvide lærredsskoGriner bredtGriner bredt
Hilsen
Poul
http://www.familien-harkjaer.dk
http://www.telt-camping.dk
Hardcore teltcampister Teltcamping.....tæt på naturen
Den med fodtøjet kan vi skrive under på, efter en tur i de østrigske Alper.
[Billede: UllaogTommy.jpg]
& Ford S-max Cabby 570+F3 og en overraskelse 
Arly og Lilla lyder da dejligt hvis I kunne tænke jer igen at besøge vores dejlige land endnu en gang.
Hilsen
Ole

(23-06-2013, 00:29)Ole Juel-Nielsen Skrev: Arly og Lilla lyder da dejligt hvis I kunne tænke jer igen at besøge vores dejlige land endnu en gang.

Vi "mellemlander" et eller andet sted i Schweiz tirsdag til onsdag i kommende uge,
- hvor vil naturlig være afhængig af, hvordan dagen forløber.
Satser dog ikke på, at vi ses, - dels pga Jeres arbejde, og dels at vi skal hjem,
- har en aftale lørdag, og "ting" der skal gøres inden hverdagen sætter ind mandag, men endnu engang:
"Tusind Tak" for hyggeligt samvær på Aareschlucht Camping :-),
- dejligt, at I havde tid / mulighed for at vise os så meget på en weekend :-)

PS: Har fået prøvet vore nye støvler i terræn,
- de virker i Frankrig:-), så mon ikke også de virker i Schweiz ??
Hilsen
Arly

[Billede: egetbanner_zpsd39218de.jpg]
[Billede: Basis3.jpg]

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)