Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvor tager vi hen til sommer...
Tja mulighederne er mange. Jeg barsler med en plan om at besøge Weissensee i Østrig http://www.seecamping-weissensee.at/ jeg var der et par gange som barn. Hjemturen kunne jeg godt tænke mig strakte sig gennem Liechtenstein, Schweiz og nord på gennem Frankrig, Belgien og Holland.... sådan bare for at se lidt af verdenSmiler
[img]" />
Svar igen med citat :)
hejsa

det bliver vores første sommerferie uden børn så det bliver helt sikkert anderledes.
Intil videre har vi planlagt at skulle over broen mod soltau så mod winterswijk i holland hvor vi skal i oberlink Griner bredt så mod bitburg til prumtal camping og så er planlægningen ikke nået længer vi har snakket lidt om frankrig luxenburg eller belgien hvem ved vi er jo frie som fuglen Cool

Knus Henriette.
Kia Sorento 2,5 CRDI Aut. Polar 590 CTH 2007 ;D
[Billede: DSC_9287a.jpg]
Det eneste vi har bestilt på forhånd er tre ugers hundepension.

Når ferie begynder ruller vi ned af E45/A7. Hvor langt er ikke planlagt, ej heller om vi bøjer af til vest eller øst.

Hvor langt væk hjemmefra vi skal er heller ikke bestemt, ej heller antallet af overnatninger/plads.

Det eneste der ligger fast er længden på ferien = 18 feriedage.
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk
Smiler 
Denne sommer bliver tilbragt på dejlige danske pladser. Efter et par år i hhv Norge/Sverige og Frankrig, trænger vi til at blive "nationaliserede" igen
Norge blir der ikke tid/råd til, men lidt små solo MC-ture med telt-overnatning i det Svenske, samt en enkelt weekend på Marstrand med kajakerne måske, Marstrand-
camping har jeg gode erfaringer med fra to tidligere kajak-besøg, her udsigten fra vigen 200 m fra pladsen:

[Billede: 0843.jpg]
[Billede: DSCN1849b1280-90.jpg][Billede: DSCN1855b1280-90.jpg]
Vi har ikke taget beslutningen endnu, og gør det nok heller ikke før omkring 14 dage før vi skal afsted.
Hvis vejret lover sommer og sol, bliver vi måske i Danmark, Fur kunne være en option. Hvis vejret er dårligt kører vi nok lidt sydpå. Måske Dresden og det nordøstlige Tjekkiet. Begge steder er der en fantastisk natur.
Hvis det truer med at pisse regne i 14 dage, kan jeg måske presses til at finde campingvognen frem, men ellers bliver det i teltSmiler med blink i øjet

(27-05-2013, 20:21)Henrik M Skrev: Norge blir der ikke tid/råd til, men lidt små solo MC-ture med telt-overnatning i det Svenske, samt en enkelt weekend på Marstrand med kajakerne måske, Marstrand-
camping har jeg gode erfaringer med fra to tidligere kajak-besøg, her udsigten fra vigen 200 m fra pladsen:

[Billede: 0843.jpg]
indrømmet det ser godt nok lækkert ud
Hilsen
Poul
http://www.familien-harkjaer.dk
http://www.telt-camping.dk
Hardcore teltcampister Teltcamping.....tæt på naturen
Det bliver 14 dage ved Gardasøen igen i år - vi glæder os allerede Smiler
Mvh Kurt
[Billede: 1892dbaf-48ec-453a-942f-62f40820c66c_zpssvvntjrx.jpg]
LMC 520 MDK med Toyota Verso 2.0 som trækdyr.
(27-05-2013, 21:07)KurtPoulsen Skrev: Det bliver 14 dage ved Gardasøen igen i år - vi glæder os allerede Smiler
Har du fået dit nye kørekort Kurt Griner bredt,
(27-05-2013, 21:37)Svend Poulsen Skrev:
(27-05-2013, 21:07)KurtPoulsen Skrev: Det bliver 14 dage ved Gardasøen igen i år - vi glæder os allerede Smiler
Har du fået dit nye kørekort Kurt Griner bredt,
Nej ikke endnu, men det er lige før. I næste uge ser det ud til Griner bredt
Mvh Kurt
[Billede: 1892dbaf-48ec-453a-942f-62f40820c66c_zpssvvntjrx.jpg]
LMC 520 MDK med Toyota Verso 2.0 som trækdyr.
Tror jeg tager en tur til sverige en tur Smiler
Bornholm s'føligGriner bredt

Svaneke FamilieCamping i Danmarks smukkeste KøbstadRækker tungeGriner bredtRækker tunge

Vedhæftet fil(er) Thumbnail(s)

[Billede: UllaogTommy.jpg]
& Ford S-max Cabby 570+F3 og en overraskelse 
I år bliver det det sydlige England én uge og London én uge også - dog uden CV, den holder ferie i indkørslen Smiler
Bliver spændende om man kan vende sig til at køre venstre rundt i rundkørslerne.....
mvh
LasseTRækker tunge
Øh, kører man ikke højre rundt i engelske rundkørsler, eller det bare mig der er begrebsforvirret.

Når jeg sejler og der bliver sagt at man skal sejle styrbord rundt betyder det at mærket skal være på styrbord side når man runder.

Betyder venstre rundt så ikke at man har rundkørslens midte på venstre side (som i Danmark)? I mine øjne er det ikke det bedste valg i England...
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk
(29-05-2013, 23:40)skpedersen Skrev: Øh, kører man ikke højre rundt i engelske rundkørsler, eller det bare mig der er begrebsforvirret.

Når jeg sejler og der bliver sagt at man skal sejle styrbord rundt betyder det at mærket skal være på styrbord side når man runder.

Betyder venstre rundt så ikke at man har rundkørslens midte på venstre side (som i Danmark)? I mine øjne er det ikke det bedste valg i England...
Ikke hrlt uenig, men det er vel et spørgsmål om ord leg. I Danmark kører vi tl højre, ind i rundkørslen, for derefter at køre venstre om. Så det drejer sig jo om at tage den rigtige beslutning fra starten.Griner bredt og så tror jeg det er praltisk at tænke venstre om.Griner bredtGriner bredt
Hilsen
Poul
http://www.familien-harkjaer.dk
http://www.telt-camping.dk
Hardcore teltcampister Teltcamping.....tæt på naturen
Poul, det er da lige sådan man gør. Kan ikke forklares bedre.
Men bort set fra det, så tror jeg vi kører en tur til Lofoten Genert
Hilsen Rie & co...

[Billede: re_banner.png]

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)