Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nüvi 660
Vi har købt en Garmin Nüvi 660 for efterhånden et godt stykke tid siden.
Den er dog ikke blevet brugt særligt meget endnu, da vi kun har kørt rundt i landsdelen.
Nu skal vi på ferie til Normandiet, og mit spørgsmål er: Hvis man slukker for den ved overnatning på vej ned, fortsætter den så fra hvor man er kommet til, når man tænder den igen? Eller skal man igen indtaste bestemmelsessted? :Smiler
Svar igen med citat :)
Hej Joan

På vores Garmin Quest findes alle indtastede adresser under "find" så er det bare at vælge på listen, der skal kun to klik til.
Venlig hilsen Jens Lundquist
http://www.123hjemmeside.dk/campingferie
Suzuki Grand Vitara 1,9 DDIS 06,
Cabby 51 F3 årg. 04
Hej Jens.

Jeg har ved en god vens hjælp fundet ud af, at når campingpladsen ligger under favoritter, skal man bare tænde den, hvor man er og vælge "find" som du skriver, og så leder maskinen dig straks på ret vej ;D :Smiler - jeg er nok ikke den skarpeste kniv i skuffen, når det gælder teknik, jeg ikke gider sætte mig ind i. Har først set dit svar nu, er lige kommet hjem fra biffen - men tak ellers
Jeg kender ikke nüvi en, men min tomtom starter det samme sted som den blev slukket, så man skal intet gøre andet end at tænde den igen.Sådan er det også selvom jeg evnt. har haft den slukket og kørt et andet sted hen......... så snart den tændes prøver den at guide mig derhen hvor den var indstillet til inden jeg slukkede.
Jeg kan ikke tro andet end at nüvi gør det samme Griner bredt
UFRIVILLIG BTN medlem Rækker tunge
[Billede: 4lob60.jpg]
Nu med egen BTN plads, uden adgang til bad m.m. Rækker tunge Rækker tunge Rækker tunge

HAR nu prøvet en BTNplads....... og overlevede fint der Griner bredt Griner bredt

Ja, det er typisk at det ender med at det er mig, der skal finde ud af det.
Rigtige mænd læser ikke manualer ;D ;D
Rigtige mænd bøvler meget :o Rækker tunge
Nu med egen BTN plads, uden adgang til bad m.m. Rækker tunge Rækker tunge Rækker tunge

HAR nu prøvet en BTNplads....... og overlevede fint der Griner bredt Griner bredt

(27-03-2007, 23:30)Hugo link Skrev:Rigtige mænd læser ikke manualer ;D ;D
Rigtige mænd bøvler meget :o Rækker tunge

Tak Hugo - det var da en indrømmelse der vil noget Smiler med blink i øjet ;D
(27-03-2007, 16:01)Joan Petersen link Skrev:Vi har købt en Garmin Nüvi 660 for efterhånden et godt stykke tid siden.
Hvis man slukker for den ved overnatning på vej ned, fortsætter den så fra hvor man er kommet til, når man tænder den igen? Eller skal man igen indtaste bestemmelsessted? :Smiler
Hej Joan,
Når du slukker en nüvi 660 "midt" på ruten husker den, når den igen har satellitsignal. Det eneste du skal gøre er at tænde og trykke på "Se kort"
Hvis du vælger at have nüvien tilsluttet strøm fra 12V stikket i bilen så vælg et (stik) der har tænd/sluk sammen med tændingsnøglen.
Så bliver nüvien nemlig rigtig smart - den tænder automatisk når du starter og slukker når du slår tændingen fra.
Når man slår tændingen fra kommer der et spørgsmål frem - "forbliv tændt" eller "sluk". Hvis man intet trykker slukker nüvien automatisk efter 30 sekunder.

Da jeg også bruger nüvien som "handsfree" er det en meget smart funktion, da min "telefon" så altid er tændt.
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk
Hej Søren - tak skal du have. Det lyder som noget jeg kan bruge ;D - måske ender det med at jeg også bliver glad for maskinen - jeg blev jo lige pludselig overflødig som navigator
Kaffeskænker Joan kaffeskænker ;D Rækker tunge ;D

Smiler med blink i øjet Selvfølgelig - stewardessejobbet har jeg jo stadig
[quote='Joan Petersen link' dateline='1175032817']
Hej Søren - tak skal du have. Det lyder som noget jeg kan bruge ;D - måske ender det med at jeg også bliver glad for maskinen - jeg blev jo lige pludselig overflødig som navigator
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

[quote='Joan Petersen link' dateline='1175032817']
jeg blev jo lige pludselig overflødig som navigator
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

[/quote]
Jeg syntes selv jeg er en ret habil bruger af min nüvi 660, programmerer selv POI'ere osv.
[quote='Joan Petersen link' dateline='1175106348']
Det er godt at vide, så kan jeg forhåbentlig trække på din viden, næste gang problemer med nüvien opstår
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)