Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Påsken 2013
Har i planlagt camping i påsken?
Rundt omkring mig går folk og tæller ned, til deres fastliggercampingpladser åbner, men hvad med i andre, skal i ud og lufte vognen?
her hos os bliver tidlig påske, da jeg skal arbejde de fleste påske dage.
Så vi tager afsted d. 23. Til d. 28. Marts, dog skal jeg lige hjem og arbejde om mandagen.
Vi har ikke fundet pladsen endnu, men det bliver ikke så langt væk
Emner kunne være
Camping Ulbjerg ( der har vi ikke været endnu)
Eller Bramslev bakker
Eller Hampen
Eller Als bakker
Eller.......
Åh ja mulighederne er mange
Men måske vi finder nogle gode bud når nu vi tager på Ferie For Alle
Hilsen
Poul
http://www.familien-harkjaer.dk
http://www.telt-camping.dk
Hardcore teltcampister Teltcamping.....tæt på naturen
Svar igen med citat :)
Yes - vores påske er planlagt.
Vi skal på langturGriner bredt, vi skal helt op til Sindal, så vi må hellere køre i rigtig god tid.Griner bredtGriner bredtGriner bredt
Yes i år heddder det hjemmelig hyggeRullende øjne, og måske lidt roden rundt med campingvognenIde, da jeg har et par små ombygningsplaner. Hjemmelig hygge er grundet vores Krydssejlads umiddelbar efter påsken, så derfor ingen camping. Krydssejlads med 23 forskellige orkestre, så masser af musik, og selvfølgelig nogle skønne udflugter undervejs. Har bl.a. booked en tur i 4x4 jeep (kan jo desværre ikke tage vores egen 4x4 med) ude i ørkenen, det skal bare prøves, det kan jo ikke være camping det hele.Griner bredtGriner bredtGriner bredtGriner bredt
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
(19-02-2013, 13:08)Ole Juel-Nielsen Skrev: Yes i år heddder det hjemmelig hyggeRullende øjne, og måske lidt roden rundt med campingvognenIde, da jeg har et par små ombygningsplaner. Hjemmelig hygge er grundet vores Krydssejlads umiddelbar efter påsken, så derfor ingen camping. Krydssejlads med 23 forskellige orkestre, så masser af musik, og selvfølgelig nogle skønne udflugter undervejs. Har bl.a. booked en tur i 4x4 jeep (kan jo desværre ikke tage vores egen 4x4 med) ude i ørkenen, det skal bare prøves, det kan jo ikke være camping det hele.Griner bredtGriner bredtGriner bredtGriner bredt
Hvilken ørken Ole - i har da vist ikke ørken i jeres bjerge - eller ???Griner bredt
Nej nej, Svend det er jo derfor vi skal ud at sejle for at komme helt til fremmede landeRækker tunge. Krydstogtsskibe har heller ikke de store chancer her i Schweiz.Mistænksom Så først til Venedig, og så sætter vi årene i vandet.Griner bredt
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
(19-02-2013, 14:23)Ole Juel-Nielsen Skrev: Nej nej, Svend det er jo derfor vi skal ud at sejle for at komme helt til fremmede landeRækker tunge. Krydstogtsskibe har heller ikke de store chancer her i Schweiz.Mistænksom Så først til Venedig, og så sætter vi årene i vandet.Griner bredt
Det med krydstogter havde jeg overset - men pas nu på du ikke ser et fatamorgana (hedder det vist) derude i ørkenen Griner bredtGriner bredtGriner bredt
Vi overvejer Kollund campingplads. Der er så meget i Sønderjylland vi aldrg har set.
Mvh Kurt
[Billede: 1892dbaf-48ec-453a-942f-62f40820c66c_zpssvvntjrx.jpg]
LMC 520 MDK med Toyota Verso 2.0 som trækdyr.
Uha alene det og komme på camping igen bliver dælme dejligt, der er heldigvis ikke længe til, vognen er gjort klar og står bare og venter Smiler, det er godt nok på vores fast plads men det er nu ligemeget, bare det og komme ud.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
hejsa

Vi skal på påskeferie fra onsdag før påske og ugen efter hvor vi køre hen ved vi ikke endnu, men det bliver første påske uden børn , det bliver virkelig anderledes !

Knus Henriette.
Kia Sorento 2,5 CRDI Aut. Polar 590 CTH 2007 ;D
[Billede: DSC_9287a.jpg]
(20-02-2013, 09:26)Henriette Knudsen Skrev: hejsa

Vi skal på påskeferie fra onsdag før påske og ugen efter hvor vi køre hen ved vi ikke endnu, men det bliver første påske uden børn , det bliver virkelig anderledes !

Nyd det Rækker tunge, Det er en skøn ro Smiler
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Jeg må indrømme,at vi lige venter til vi er lidt tættere på påsken. Så er vejrudsigten bedre til at stole på.

Ved godt at vi måske ikke betragtes som rigtige campister hvis vi kun camperer i godt vejr - men så må det være sådan.
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk
Vi vil nu også vente og se hvordan vejret arter sig når vi nærmer os påske. Men ellers er Bramslev bakker et dejligt sted for os pensionister. Skjern Å camping ser fin ud, selv om vi ikke har været der endnu. Kan nogen anbefale den?
Mvh. Bitten Laursen
Kører Citroën Berlingo 1,8 i årg. 2000, Hobby Prestige 480 årg. 1991.

Bitten, jeg ved ikke om Ulla og Tommy Skov kan anbefale pladsen - men de har da været der flere gange, senest ret meget for nyligt.
Du kan jo evt. sende en PM til dem.
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk
(21-02-2013, 17:13)Bitten Skrev: Vi vil nu også vente og se hvordan vejret arter sig når vi nærmer os påske. Men ellers er Bramslev bakker et dejligt sted for os pensionister. Skjern Å camping ser fin ud, selv om vi ikke har været der endnu. Kan nogen anbefale den?
Mvh. Bitten Laursen

Hej Bitten
Vi har været på Skjern Å Camping af flere omgange. Det er en plads efter vores smag. Fredelig og rolig uden de store dikkedarer.

Den ligger bynært og der er fantastiske vandre-/traveturer i området med tilhørende store naturoplevelser.

Vi kan kun give pladsen vores anbefaling.

Venlig hilsen
Tommy
[Billede: UllaogTommy.jpg]
& Ford S-max Cabby 570+F3 og en overraskelse 

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)