Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tur til Ungarn
Hej vi har valgt at prøve en tur til Ungarn i sommerferien med vores combi camp, så har lige nogle spørgsmål omkring turen/ruten.

1. Har tænkt på at køre til linz-wien og siofok da jeg har hørt lidt om at vejene i Tjekkiet og Slovenien ikke er for gode, men den tur over Østrig er ca. 200 km længere.

2. Hvis der er nogle der har en god rute derned vil jeg gerne høre om den.

Mvh cpdk.
Svar igen med citat :)
(05-07-2012, 18:11)cpdk Skrev: Hej vi har valgt at prøve en tur til Ungarn i sommerferien med vores combi camp, så har lige nogle spørgsmål omkring turen/ruten.

1. Har tænkt på at køre til linz-wien og siofok da jeg har hørt lidt om at vejene i Tjekkiet og Slovenien ikke er for gode, men den tur over Østrig er ca. 200 km længere.

2. Hvis der er nogle der har en god rute derned vil jeg gerne høre om den.

Mvh cpdk.

Hejsa

Vi kørte tværs gennem Østrig da vi kørte til ungarn.
vi har kørt turen fra prag til brno og det er en hæslig mortor vej det koste 2 lampeskærme og 1 sæt støddæmper da vi kom hjem, jeg køre aldrig den vej igen !

vi kørte hjem igennem østrig linz og prag det var en rimelig vej.

Knus Henriette.
Kia Sorento 2,5 CRDI Aut. Polar 590 CTH 2007 ;D
[Billede: DSC_9287a.jpg]
Turen er nu rimelig fastlagt og bliver over Linz-Wien og Siofok.
Har bestilt en vignette ved FDM til Østrig, men hvad med ungarn har jeg forstået det rigtigt at man køber et mærke ved motorvejs start på en tank eller noget og Tyskland skal man kun bruge miljømærke hvis man skal køre inde i byerne ?

cpdk
(09-07-2012, 20:06)cpdk Skrev: Turen er nu rimelig fastlagt og bliver over Linz-Wien og Siofok.
Har bestilt en vignette ved FDM til Østrig, men hvad med ungarn har jeg forstået det rigtigt at man køber et mærke ved motorvejs start på en tank eller noget og Tyskland skal man kun bruge miljømærke hvis man skal køre inde i byerne ?

cpdk
Hejsa

Den måtte jeg lige tænke over så vidt jeg husker så er der steder lige så snart du er ved grænsen hvor du kan købe billet til motorvejen man får ikke et mærke men en bon hvor bilens reg nr står på såvidt jeg husker.

Knus Henriette.
Kia Sorento 2,5 CRDI Aut. Polar 590 CTH 2007 ;D
[Billede: DSC_9287a.jpg]
Okay mange tak, så må vi håbe at vi kan finde ud af det Smiler

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)