Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bestilling af sommerferie
Vi skal på til DCU Rågeleje her i weekenden, der har planlagt, at vi skal til at tale om hvor sommerferien skal holdes, derfor lidt spørgsmål om hvordan I andre gør det.

Vi ville gerne kunne være fleksible, altså så hvis vejret er godt ville den Jyske vestkyst være fin, evt. Hvidbjerg Strand. Hvis det er møgvejr ville vi gerne kunne køre sydpå, evt. Frankrig eller Italien, Gardasøen eller Venedi området.

Det som jeg er meget i tvivl om er, kan man bare køre sydpå uden at have bestilt overnatningspladser, feriehold og hjemtur?

Skal man booke på de danske pladser når det nu er midt i skoleferien?

Hvis man har booket i Danmark og man ½ vejs igennem ferie beslutter sig, evt. grundet vejret at ville forlade pladsen, er det så jeres erfaring, at de er til at tale med, eller er det bare at betale ved kasse et?

mvh.
Thomas
Volvo V70 T6 AWD - Knaus 500 FSK
Svar igen med citat :)
Hej Thomas

Kender ikke til udlandet, men sidste år skulle vi have været til Tårup Strandcamping Smiler,skønd plads og pladspar, men da min ryg ikke ville som jeg
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk
[Billede: banner.jpg]
Grunden til vi camperer er, at vi elsker friheden. Vi booker aldrig i forvejen og det har et par gange gjort, at vi måtte overnatte på en anden plads en den vi havde udset os til at starte med, men på den anden side, så er det heller ikke rigtigt os at ligge på en plads som er fuldstændigt fyldt til randen. Man kan jo altid ringe dagen i forvejen og booke plads hvis man ved at man kommer dertil. Men vi booker som sagt aldrig og kører som det passer osSmiler med blink i øjet
Vi skal have vores barnebarn, Jacob på snart 10 år, med til Skovly/Tranum DCU plads sidst i skoleferien og jeg vil booke i god tid i forvejen for ikke at risikerer at få en plads langt nede bagved, hvor der er meget langt til toilet og bad. Jeg vil også være ked af at blive afvist fordi der ikke er flere pladser, når det der vi vil bo.
Vi er lige nu på Rudbøl campingplads og her bestilte vi ikke i forvejen, men det er jo også først på sæsonen.
Mvh. Bitten
Kører Citroën Berlingo 1,8 i årg. 2000, Hobby Prestige 480 årg. 1991.

Hejsa

vi har det som Marisse, vi booker ALDRIG ! vi nyder også at være frie som fuglen er der plads er der plads er der ikke så finder vi en anden plads og kan vi ikke lide pladsen køre vi videre, det giver ind i mellem nogle anderledes oplevelser som vi ikke ville have fået og set nogle pladser vi ellers ikke ville have set eller steder for den sags skyld.

Jeg tror faktisk kun at det er i DK vi har oplevet der ikke var plads og en enkelt gang i tjekkiet fordi vi kom 5 vongne sammen men vi fandt hurtigt en anden plads.

Camping er frihed :-)

Knus Henriette.
Kia Sorento 2,5 CRDI Aut. Polar 590 CTH 2007 ;D
[Billede: DSC_9287a.jpg]
Når vi skal afsted i sommerferien booker jeg altid plads for at være sikker på at kunne være der. Jeg fortæller altid hvilken størrelse campingvogn og telt vi har med, så har campingpladsen lidt at gå efter. God tur, hvorend I havner, vi skal en tur til "djævleøen" i uge 28 og 29, vi har bestilt plads på Vallø Camping i Køge noget af tiden og de sidste dage i uge 29 skal vi til int. Polar træf i nærheden af Holbæk.

mvh Carsten
Kører Citroën C5 2,0 HDI st.car efterspændt Polar 560 GS. Lejlighedsvis køres MGB GT årg. 1969
Når I skal til Vallø, så læg jer længst væk fra vejen. Der KAN være meget livlig trafik på samme - hele dagen/weekender. Af og til lidt motorcykelhejs og skulle hilse og sige at, det støjer og der bliver kørt MEGET stærk.
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
Hej Per.

Tak for dit gode råd, vi har bestilt og fået en plads et godt stykke fra vejen 8) 8).

mvh Carsten
Kører Citroën C5 2,0 HDI st.car efterspændt Polar 560 GS. Lejlighedsvis køres MGB GT årg. 1969

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)