Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2Link Box
Smiler med blink i øjet Er der nogen der kar erfaring med 2Link Box til Alko ATC.
der er en overvågning til ATC på app so man kan følge med i om det virker og funger optimal, jeg overvejer at få det monteret.
Men jeg har forhørt mig ved forskellige camping forhandler og de ved ikke noget før efter d. 12.11.2018, selv om Alko har lancerede det i 2017, jeg har læst lidt om det på nettet. jeg har aftalt med DCT i Viborg at vi skal tale sammen efter d. 12.11.2018, så det bliver lidt spændende om det bliver til noget, og til hvilke pris.
Svar igen med citat :)
Har ikke hørt om det, men hvis de ikke kender til det og det er lanceret i 17, så lyder det som om, det er noget de ikke har fået solgt en dyt af  Smiler

Men spændende syntes jeg det lyder, jeg kan se på vores Kabe er der også ATC på det er dog BPW's egen, og der sidder der en indikator på trækket, som lyser/blinker rødt eller grønt, alt afhængig om den virker eller ikke virker.

Hold os endelig opdateret hvis du får nogle erfaringer med dette.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
(17-11-2018, 19:34)Lars Skrev: Har ikke hørt om det, men hvis de ikke kender til det og det er lanceret i 17, så lyder det som om, det er noget de ikke har fået solgt en dyt af  Smiler

Men spændende syntes jeg det lyder, jeg kan se på vores Kabe er der også ATC på det er dog BPW's egen, og der sidder der en indikator på trækket, som lyser/blinker rødt eller grønt, alt afhængig om den virker eller ikke virker.

Hold os endelig opdateret hvis du får nogle erfaringer med dette.
Hej Lars

Jeg har talt med dansk Caravan Teknik Viborg "Camping KIM" som har været til seminar med AlKo, der fik de at vide at der kommer til foråret, 2019
og det vil blive udviklet til meget mere efter hånden.
du/ i kan prøve at se denne link så kan i læse lidt om det.
http://www.alko-tech.com/dk/2link-connectivity-0

Jeg har bestilt det. så det bliver lidt spændende at følge med i hvordan ATC arbejder under kørsel.

Med venlig hilsen Klaus
Hej Alle
Nu har jeg endelig fået monteret 2 Link, det var rigtigt ment at monter der er 3 stikben der skel monteres i stikket på ATC, og der er to ledninger der skal til 12 Volt for at få vaterpasset til at fungerer når campingvognen ikke får strøm fra bilen. Jeg brugte ca. 1 time for at monterer det.
Men det virkede ikke, der var ikke forbindelse til ATC, men jeg var så heldigt at jeg kunne drøfte det med AL-Ko på ferie for alle i Herning.
Jet talte med en som oplyste mig om at der var fordi at ATC må ske var for gammel. Der stod got nok i vejledningen at serienummeret ≥ 2016181022 og min var 2013297098 og det kunne jeg jo godt se at der var en problem.
Men Ak-lo forklarede at hvis den var fra før 2009 og der efter så var det ikke nogen problem. Efter nummeret så kunne de oplyse at den var fra før 2009 og den kan opdateres hos AL- ko.
Det har vi så fået udført og nu fungerer det.
Men hvid der er nogen der tænker på at anskaffe det så vil jeg anbefale at i undersøger hvor gammel ATC er før i går i gang.
Jeg kan ikke forstå at når man køber en ny Kabe campingvogn i 2014 at der er monteret en ATC der er fra før 2009, som jeg var udsat for, man forventer jo når man køber nyt så er det hele nyt.

Smiler med blink i øjet

Med venlig hilsen Klaus Andersen

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)