Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Køb af campingvogn i Danmark
Prøver her lige at smide et spørgsmål ind her på forum. Vi går lidt roder med eventuel at købe os en brugt campingvogn til opstilling på en plads i Danmark, men vil også gerne kunne køre rundt med den der oppe, kræver dog vi skal gennem syn med vores udenlandske bil og danske campingvogn, så skulle det være lovligt at køre med kombinationen.
Vi har kigget en del på internettet og truffet på en del Cabby 620 og L, årgang 2007 - 2010, for os en passende vogn og passende priser. Ved godt firmaet ikke længere eksisterer men forstyrrer mig mindre, indretning og udstyr tiltaler os.
Er der nogen af jer der kender til erfaringer med en sådan vogn.
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
Svar igen med citat :)
Det er oftest nogle fine vogne, eneste ting jeg lige ved, er at man skal kigge efter Alde displayet, da det på mange af disse er bygget sammen, med et af Cabbys egne, og derfor kan være svær og skaffe hvis det er i stykker.

Der har været nogle af dem som havde lidt dårlig fugning ved den 3. bremselygte, en lille let ting og lave hvis det er, men hvis det ikke har været lavet, kan der selvfølgelig være fugtskader efter dette.

Men ellers ikke noget jeg vil være nervøs for.

Skal vi kigge efter noget for dig Ole, så siger du bare til  Smiler
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Kan du læse tænker Lars??? Kirsten og jeg talte netop om at det kunne være en god ideen om vi kunne involvere dig/jer. Det er jo lidt bøvlet her nede fra. Jeg melder mig, men du kan jo altid holde øjne og øre åben.
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

Jeps sidste nye skrin, IoT Telepati  Rækker tunge Rækker tunge Det bare en aftale Ole Smiler Hils Kirsten
Hygge og hejsa

Lars

Ole - og Lars,
I skal være opmærksomme på at nogle af de sidste Cabby'er kom til Danmark uden færdiggjort indretning.
Det blev så færdiggjort hos et firma i Børkop (hed det mon HD Camping) - eller også blev de solgt med alle dele klar til montering og så monterede køber selv.
Nogle af disse opbygninger var af "afvigende håndværksmæssig kvalitet" og dem skal nok holde sig fra, men det er jeg sikker på at Lars' skarpe øje snart skal spotte  Smiler med blink i øjet

Bortset fra dette hører jeg kun godt om Cabbyvognene
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk
Ja det er korrekt Søren, de var ikke altid lige skarpe til at få det gjort helt færdig Smiler

Men mener også en del af dem blev færdiggjorte i Struer, hvor der var lidt mere styr på sagerne.
Hygge og hejsa

Lars

Vore krav til en vogn der så skulle stå i Danmark er følgende:
1. Vægt totalt ikke over 1800 kg.
2. Enkelt senge
3. Alde varme og vandbåren gulvvarme.
4. 2.5 m. vogn
5. Pris 100'000 - 140'000 lidt afhængig af om der er et godt fortelt med.
6. Gerne med en ordentlig ovn.

Er der her andre gode forslag til vogn?
Hilsen
Ole

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)