Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tossetræf 2019
Hej Alle Tossevenner

Så har vi booket pladser til vores næste Tossetræf i uge 22 2019 fra Lørdag 25 Maj og hele den uge for dem som har lyst.
Det bliver på Kulhuse Camping i Jægerspris der har vi fået 18 pladser sammen og Vi har styr på noget fælles spisning Fredag 31 Maj. Håber I kommer. ?

Vi skal have en fast tilmelding i uge 8 om hvem som kommer, da vi inden 1 Marts skal melde tilbage til Camping pladsen om hvor mange vi bliver. 

Her fra ønskes I alle en kommende god Jul og Godt Nytår Ses næste År.

Jane og Dannie Milbo
61711081 / jane@milbo.net
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Svar igen med citat :)
Melder mig så også lige her at vi selvfølgelig gerne deltager i dette træf, ankomst og afrejse kommer vi tilbage til, da vi lige skal have styr på vores Kalender, det er jo ikke sådan at få styr på det når man bliver pensionist :-)
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
(18-10-2018, 07:29)Ole Juel-Nielsen Skrev: Melder mig så også lige her at vi selvfølgelig gerne deltager i dette træf, ankomst og afrejse kommer vi tilbage til, da vi lige skal have styr på vores Kalender, det er jo ikke sådan at få styr på det når man bliver pensionist :-)

Ole, det er én af de gode ting ved at blive pensionist.
Vi kan gemme os bag en "dårlig hukommelse"  Rækker tunge
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
Vores deltagelse i TT2019 vil, af flere årsager, blive begrænset til at vi evt kommer forbi på et én dags besøg på MC, hvis vejret indbyder dertil. Det vil i så fald blive om torsdagen (Kr.Himmelfartsdag)
De bedste hilsner Lilla og Arly
Hilsen
Arly

[Billede: egetbanner_zpsd39218de.jpg]
[Billede: Basis3.jpg]
Er der nogen der ved, om de kræver campingpas på Kulhuse Camping, jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside, men ved jo at man NÅR man er medlem af DCU får man campingpas automatisk, men vi er IKKE medlemmer...... i hvert fald ikke endnu.  Rullende øjne
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk
(27-11-2018, 21:06)Karin Skrev: Er der nogen der ved, om de kræver campingpas på Kulhuse Camping, jeg kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside, men ved jo at man NÅR man er medlem af DCU får man campingpas automatisk, men vi er IKKE medlemmer...... i hvert fald ikke endnu.  Rullende øjne

Så vidt det er mig bekendt, kræver DCU-pladser IKKE campingpas, men når man så har et, får man 30 % rabat på overnatningsprisen pr. person - dog ikke på pladsleje, strøm. og andre "afgifter".  Når du er medlem er medbragt hund gratis på DCU pladserne.Du har også mulighed for at få rabat på diverse forlystelser / oplevelser, f.eks. Tivoli, bonbonland, sporvognsmuseet m. fl. ved forevisning af medlemskortet / campingpasset.

Hvis du er pensionist / efterlønner får du 50% rabat på overnatninger - husk at opgive det ved indmeldelse og indsend pensionsmeddelelse / efterlønsbevis.

Nu ved jeg så til gengæld ikke om rabatter på overnatninger er tilgængelige til jeres træf, da der kan være en aftalt pris pr. enhed.

Du kan evt. se nærmere på DCUs hjemmeside under fanen medlemsfordele.

God fornøjelse med træffet.
Med venlig hilsen

Christian Bak Petersen
Bürstner 470 tl årgang 2005, Mazda 5 2,0 DE, årgang 2006
Odder, Østjylland
[Billede: christovbanner2.jpg]
Tak Christov

Er godt klar over vi skal have medlemskortet for at få rabatten, det var mere om de krævede campingpas (hvad nogle pladser jo stadig gør) Vi bruger ALDRIG DCU´s pladser, så derfor er vi ikke medlem, men det var mere hvis de krævede et campingpas, så kunne det godt svare sig for os at melde os ind, frem for at betale deres priser + et campingpas.  Griner bredt Ja ja det der er sparet er tjent.
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)