Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyt trækdyr

.jpg   VW Tiguan mit Wohnwagen red..jpg (Størrelse: 274,26 KB / Downloads: 6)

.pdf   Info_Befestigung_der_Anhängerabreissleine_DE.pdf (Størrelse: 252,5 KB / Downloads: 4)
Så har vi anskaffet nyt trækdyr, bliver spændende at prøve den over en lidt længere afstand, indtil nu kun kørt med campingvogn til og fra campingforretningen, for at få kontrolleret vognen i forbindelse med syn af campingvognen, som vi jo her skal foretage ca. hvert andet år. Første rigtige tur bliver på det forstående mini TT i Alsace.

I forbindelse med det nye trækdyr har jeg nu igen bakkamera på bilen, og for første gang har jeg nu samtlige forbindelser i det 13 polede stik belagt, VW har nu endelig lært at vi er nogle der kører med campingvogn. Ligeledes er der nu det vi her nede kalder "Hollænder øse" på trækket (et øje til sikkerhedskæden) også noget man indtil nu har glemt.

Her nede har der været temmelig mange diskutioner på forskellige Forums angående dette øje, da nogle har fået nogle klækkelige bøder hvis man ikke havde det på i forbindelse med anhænger med bremse. Politiet i Graubünden har dog været så flint at udgive en vejledning med mulige alternativer hvis det mangler, vedlægger lige vejledningen, selv om den er på tysk, kunne jo være nogle kunne bruge det.
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TSI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
Svar igen med citat :)
Tillykke med den nye bil, den ser lækker ud  Smiler, bliver spændende og se hvad i siger til den.

Jeg kan læse at herhjemme er der også nogen som har fået bøde, for blot og ligge sikkerhedswiren rundt om trækket. Men fair nok, hvis det går galt så skal der jo ikke meget til før den bare smutter ovenud og dermed er den virkningsløs. 

Håber i får et godt mini træf down there  Smiler - hils alle.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Svar igen med citat :)

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)