Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Har Du kigget på dine "nye" dæk???
Fandt lige ud af at, vi har fået "gamle" vinterdæk på vores bil. 

Produceret i uge 37 år, 2012, monteret i 2017. Hmmmmmmm

Checkede så lige vores "nye" sommerdæk og de er produceret midt i 2013 monteret i 2018. Mere hmmmmmmmm

Har Du checket dine "nye" dæk??????  Forvirret

Ikke at dæk nødvendigvis er udtjent med den alder, hvis ikke man skal køre ræs med tempo 100, meeeeeeennnn.....

Meget skuffet over forhandleren, og det er jeg, for han VED at jeg kun vil have nye dæk, men en stor lærestreg til mig selv. Mistænksom
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
Svar igen med citat :)
Det ski ikke okay  Støt Mistænksom den forhandler skulle have nogle rap over nallerne skulle han. Peribelle du må puste dig op, tage hjemmestyret med, og så ellers troppe op hos omtalte dækpusher og fortælle ham et par småting  Mistænksom Forvirret
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Vi har været meget tilfredse med ham i ganske mange og, men når han springer fra den aftale vi også har haft i mange år vedr. nye dæk, så har vi mistet lidt tiltro til ham. Sur

Det er godt nok for dårligt. Lidt jeg skulle have nye dæk på campingvognen sagde jeg ekstra at det var til campingvogn, og fik 3 måneder gamle dæk montert, synes jeg egentlig er ok.
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr VW Tiguan 2.0 TDI. Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk
Vi skulle også have nye dæk til Comtessen, og brugte vores sædvanlige mekker, og han ved også godt at det er ikke duer med gamle dæk, så vi fik nogle der var 5 - 6 måneder gamle. Men øv når en man stoler på og har tillid til, laver den slags  Forvirret Forvirret
Hygge og hejsa

Lars

(19-06-2018, 16:52)Ole Juel-Nielsen Skrev: Det er godt nok for dårligt. Lidt jeg skulle have nye dæk på campingvognen sagde jeg ekstra at det var til campingvogn, og fik 3 måneder gamle dæk montert, synes jeg egentlig er ok.

Ole, det er da godt nok, men vi har lært af dette og jeg var i dag hos den lokale (ikke vores ellers udmærket pusher) og bede dem om at, det skulle være nyere dæk på den "gamle" nye bil vi får på fredag. Der var 2 fordæk som jeg ville have skiftet.
Citronen er sendt på på aftægt. Rækker tunge 

Bliver erstattet af en Hyundai I30, som det bliver spændende at prøve med cv på. Rækker tunge

[Billede: unavngivet.jpg]

Aj da, tillykke med den nye dyt Smiler
Hygge og hejsa

Lars

(20-06-2018, 18:38)Lars Skrev: Aj da, tillykke med den nye dyt Smiler

Merc edes......

ØHHHH.....

MERCI Rækker tunge Smiler  Smiler med blink i øjet Rullende øjne

Vi købte “ny” bil i efteråret 2017,
Læs nedenstående, som er det brev jeg måtte sende til forhandleren få uger efter.

Hej Rasmus

Efter at ha´skiftet om til vinterdæk på den Mondeo vi hentede hos dig d. 18 oktober, opdager jeg,

at de 19"-hjul, som din kollega til en start forlagte 10.000 kr for, men som endte som en del af handlen, er forsynet med Bridgestone dæk produceret i uge 43 / 2012 !!!

Undskyld mig, men hvordan kan I komme i tanke om at sælge en bil med 1. reg.dato i 6/2016 med dæk produceret næsten 4 år forinden ?????
Det er ikke lige det vi som kunde forventer, når vi køber en relativ ny bil med ca 16000 km bag sig.

Da jeg er normalt er meget opmærksom på dæk og deres alder, ærgrer det mig at jeg ikke fik set dette forinden handlen blev afsluttet, men ærlig talt, dette ligger hinsides min forståelse, at I som forhandler
med jeres størrelse laver noget sådant, men du skal være velkommen til at kompensere os for at vi til foråret vil være nødsaget til at skifte dækkene, da vi ikke kører sydpå med så gamle dæk.

Med venlig hilsen

Her slutter brevet, og firmaet reagerede prompte med at give os 4 nye Michelin dæk efter mit valg, og fælgene var blevet poleret af deres klargøringsmand, og hjulene leveret på vores adresse.

“Vores mekaniker” kæmper med dækleverandørerne for at finde de nyeste dæk, når vi skal skifte, da han kender mine krav, men det er noget man skal være OBS på, for flere leverandører er fuldstændig ligeglade.
Hilsen
Arly

[Billede: egetbanner_zpsd39218de.jpg]
[Billede: Basis3.jpg]

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)