Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Køb af helårs campingvogn.
Hej...
Jeg står over for at skulle købe en helårs campingvogn, og er umiddelbart landet på, at den skal være med centralvarme... Jeg har set på nogle stykker og er blevet lidt varm på en yderest pæn og velholdt Kabe fra 2002. De er jo som bekendt ret dyre og denne koster små 80.000 kr. hos en forhandler. Når jeg ser på vognen og sammenligner den med andet jeg har set er den helt klart de penge værd, selvom man godt kan sige den er halv gammel. 

Nu er det så jeg har et spørgsmål til nogle der ved lidt mere om det end jeg... Hvad nu med sådan noget centralvarme, fyr, rør, og det man ikke sådan lige kan se, det kan vel ikke holde evigt? Er det noget man kan holde ved lige i mange år? Og hvad skal man regne med af udskrivninger til det? Jeg ved godt ingen kan svare et sikkert svar, men jeg er lidt blank på området, og kunne godt bruge et par tip.

Mvh. Maxx
Svar igen med citat :)
Det er nogle gode gedine vogne, hvor der er taget højde for fugtskader og den slags. Fx er der stort set ikke træ i skellettet.
Det som man købe her, er dog mest et uniks indeklima, ergonomiske sæder og den slags. 

Selve fyret er som du selv er inde på, svært og sige hvor lang tid holder, men vores erfaring er at de holder ganske længe, og er meget solide. Det som oftest går på dem, er blæseren (kan du selv skifte), brænderen og trykvagten. 

Bare sørg for en gastest inden køb, ikke bare en tryktest men en konkret gastest.

Jeg vil ikke være nervøs for dette, og ej heller årgangen. 

Prøv evt. og kig på vores hjemmeside http://www.sundorf.dk der har vi skrevet en del om kabe som vogn men også en del omkring Alde.
Sig endelig til hvis du har spørgsmål
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Tusind tak for dit svar, og for link til din side... Jeg vil lige studere din side nærmere og vende tilbage hvis jeg er i tvivl om noget, det ser ud til du har noget mere erfaring på området end jeg har.

Mvh. Maxx
Du skal være velkommen Smiler
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)