Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Valg af bund i ældre campingvogn?
Hej derude.

Jeg er ved at renovere og genopbygge en ældre Digue campingvogn fra 1989 op fra bunden af, og er kommet så langt i forløbet at jeg skal til at udskifte træ bunden i campingvognen da den ikke er meget værd længere, hvilket træ materiale ville I benytte jer af ? Jeg kunne selv godt tænke mig at bruge trailerplader men de er en hel del tunge. Er det, det rigtige valg? eller findes der et bedre og lettere materiale at jeg bør vælge i stedet ? 

Rigtig god dag til jer alle. 

Mvh Lindberg
Svar igen med citat :)
Når man først går igang selv er det vel lidt mindre materiale omkostningerne der tæller. Så jeg ville nok vælge en af de mange kunststoffer plader, så har man hvis en bund der holder.
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr 2 x VW Tiguan 2.0 TDI (140 hk/Manuel og 177 hk/DSG) . Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M
[Billede: Camping_zpsb5312ac1.jpg]
http://www.campingvogn-forum.dk
Jeg vil, som Ole også skriver, vælge en kunststof plade, fx en HDF eller MDF, og lave den med reglar imellem, og så ellers skumme hulrummet op og til sidst ligge overparten på som et låg, en marineplade er meget tung og den giver sig ikke det midste, hvor de andre godt kan arbejde en lille smule.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)