Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Toilet skyller ikke
Hej
For ca. En måned siden købte. Jeg en brugt Detleff camppgvogn. Da jeg ville tjekke. Casette på toilet og. Om der var væske på og da jeg trak casetten ud lå der en lille rørsikring i bunden. Den sad i en lille sort beholder hvor der i enden var et nav til en skruetrækker. Da jeg ville skylle ud i toilettet skete der intet. Pumpen kører ikke. Jeg formoder det skyldes denne sikring, men kan ikke finde ud af. Hvor den skal sidde. Er der nogen der kan hjælpe?
Svar igen med citat :)
Hvis der er særskilt vandtank til toilettet, så er det sandsynligvis pumpen som har sat sig fast. Det er lidt forskelligt hvordan man kommer ned til den, men hvis der er et "hul" til toiletrulle, så kan man mange gange løfte/skrue den af, og dermed komme ned til pumpen. Det kan dog også være en plade der skal af. 

Ofte så kan man køre lidt med møllen i bunden af pumpen, og nogle gange virker den, og andre gange så skal den skiftes.

Tag et billede af toilettet, så skulle det være mærkelig hvis der ikke er en der kan genkende det  Smiler

Men ellers ja, så sidder der også ofte en sikring ude i rummet hvor du tager kassetten ud, den kan også være sprunget.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Svar igen med citat :)

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)