Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
God børnevenlig campingplads på fyn?
Hej fellow campister.

Nu er jeg jo forholdsvis ny her i forummet, og har ikke en campingvogn endnu, men det kommer:-). Min mor og far fik dog en for nogle år tilbage. De skal i påsken passe min niece og nevø og overvejer at finde en campingplads på fyn. De er på udkig efter et sted, hvor der er nogle gode børnefaciliteter, gerne en swimmingpool. Er der nogle af jer der har noget erfaring her og evt. kan anbefale nogle gode campingpladser?
Svar igen med citat :)
Vi er utrolig glade for Taarup Camping, den er skøn, der er godt nok ikke swimmingpool, men der er dyr på pladsen osv. en virkelig skøn plads.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Hej Thomas
Jeg kan anbefale Bøsøre Feriepark. Der er på trods af størrelsen og de mange aktiviteter en afslappet stemning og der er masser af aktiviteter for børnene. Også hvis vejret er mest til indendørs ophold.
Vi har også været på Hasmark Strand Camping, som også kan anbefales, men den når - i mine øjne - ikke helt op på Bøsøres niveau.
Men det er jo smag og behag alt sammen, så man skal vel i virkeligheden gøre sig sine egne erfaringer Smiler
Campinghilsner Brita

[Billede: thumb_98165441_2601454265844.jpg]

Også fan og ejer af Outwell Nevada M telt
Hej med jer. Tusind tak for svarene:-) Der er lidt at gå videre med.

God dag til jer alle sammen.
Hej Thomas
Vi har nu været campister med egen campingvogn de sidste 3 år og har prøvet lidt forskellige pladser på Fyn. Vi har erfaret at alle campister er forskellige - vi har prøvet bøsøre, hverringe og Hasmark (alle 5 stjernet) men de passer bare ikke til vores børn (2 drenge på 5 og 7 år) den ældste elsker at spille fodbold, den yngste skal have en plads der ikke er for stor. Dette har vi fundet på sandagernæs camping. Kan kun anbefale at prøve lidt forskelligt - 5 stjerner behøver nødvendigvis ikke at være lykken.
Mvh
Peder
Jeg vil også gerne anbefale Sandager Næs Camping!

https://www.sandagernaes.dk/

Campingpladsen er en mellemstor plads, og de har rigtigt mange aktiviteter for børn.
Det er muligt at købe en aktivitetspakke der indeholder lidt af hvert, men ikke mindst en billet til hver af de forskellige aktiviteter.

Vi har senest besøgt pladsen sidste sommer (2016) og da var vejret ikke helt med os. Vi oplevede dog ikke af den grund at aktiviteter blev aflyst.
Poolen var også så tilpas varm at det var muligt at bruge den selv om det ikke var højt solskin.

Pladsen har egen strand ned til børnevenligt badevand, og fra pladsen er der en mindre spadseretur til en strand direkte ud i Lillebælt

En rigtig hyggelig plads med et dejligt værtspar.
Med venlig hilsen
Søren K. Pedersen

Wilk SilverStar 490 KM årg '04 · Peugeot 308 SW 2,0 HDi 150 hk

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)