Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træning med på camping
Hej med jer

Jeg er lige blevet opereret og skal derfor træne. De siger jeg skal have gang i systemet igen. Jeg har fået besked på at købe en romaskine da det skulle være god træning for min ryg og arme. Mit problem opstår da jeg gerne vil have romaskinen med på camping. Kender i andre der har gjort det og hvilken model skal jeg vælge. Jeg har kig på lidt af hvert her: https://apuls.dk/traeningsmaskiner/romaskiner - der er mange små modeller der kan klappes sammen. Håber i kan hjælpe med nogle gode råd.
Svar igen med citat :)
Jeg vil tro at, Du skal indkøbe 2 kraftige elastikker. Disse pløkkes i jorden.
En luftmadras eller liggeunderlag og så godt med glidecreme til nummermanden og så kan Du bare ro. Rækker tunge  Ide

Desværre Ahrenkiel. Du må nok ud og teste de enkelte modeller. Både i brug og klappet sammen.
En romaskine er ikke standardtilbehør i vores campingvogn, trist er det dog for dig og man kan kun håbe på en snarlig forbedring. Genert
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
En kajak og så ud på vandet Griner bredt
UFRIVILLIG BTN medlem Rækker tunge
[Billede: 4lob60.jpg]
Nu med egen BTN plads, uden adgang til bad m.m. Rækker tunge Rækker tunge Rækker tunge

HAR nu prøvet en BTNplads....... og overlevede fint der Griner bredt Griner bredt

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)