Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fødselsdagshilsner 2017
I dag er det Arlys fødselsdag, hurra, hurra, hurra.

Kære Arly

Du ønskes tillykke med fødselsdagen. Håber, du får gaver og lagkage.

Og så det fine vejr, trods årstiden. Du må have været en Engel .

Håber, at andre følger med her på siden, så der ikke kun kommer hilsner på Fjæsen.
Lise - Seat Ibiza - cv: Paul & Paula, kaldet Pegasus. GPS: Strassen Atlas, Europa. Mover: Bakgearet eller hjælpsomme campister.
[Billede: bannerlise.jpg]
Svar igen med citat :)
Du får også lige et STORT  TILLYKKE her med fødselsdagen, håber du har haft en rigtig god dag. :-) Og tak for det fine vejr, det var dog noget koldt og bidende her til aften på hundelufteturen. :-)
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk
[Billede: banner.jpg]
Tillykke med dagen Arly Smiler
Hygge og hejsa

Lars

I dag er det Ries fødselsdag, hurra, hurra, hurra. Smiler 
Hjerte  Rie, tillykke med dagen. Du får nok mange gæster, og måske også gaver.
Lise - Seat Ibiza - cv: Paul & Paula, kaldet Pegasus. GPS: Strassen Atlas, Europa. Mover: Bakgearet eller hjælpsomme campister.
Hjerte lig Tillykke med fødselsdagen. Håber du får en dejlig dag, med masser af forkælelse. Smiler
Karin

Kabe Royal XL KS- Volvo V70 2,4 - Tabbert Comtesse 410 HK årg.1997 kaldet "Comtessen " med movermodel Lars.  http://www.sundorf.dk
Kæmpe STORT til Tillykke med fødselsdagen til vores allesammens "lille Per" Håber du får en rigtig god dag, og at hjemmestyret rigtig forkæler dig...... hvis det kan blive mere end hun plejer  Rullende øjne Griner bredt Hjerte
Karin

Jamen  Hjerte lille Per, herfra skal også lyde et tillykke med fødselsdagen. Havde næsten overset det - nåh, nej ikke overset, men glemt det - du har jo skjult fødselsdagen på din profil. Rullende øjne Rækker tunge

Du skal nu alligevel have et stort tillykke. Håber, du får en rigtig god dag med megen forkælelse.
(01-02-2017, 14:57)Lise Skrev: Jamen  Hjerte lille Per, herfra skal også lyde et tillykke med fødselsdagen. Havde næsten overset det - nåh, nej ikke overset, men glemt det - du har jo skjult fødselsdagen på din profil. Rullende øjne Rækker tunge

Du skal nu alligevel have et stort tillykke. Håber, du får en rigtig god dag med megen forkælelse.

Jeg takker jer alle for føs´dags hilsenerne. Det med min profil, må jeg da lige rette op. Det er en smutter. Hjerte Genert
           HYGGE FRA PERIBELLE OG HJEMMESTYRE  Genert

[Billede: 2rfqbs9.gif]
[Billede: 2z70fie.jpg]
Nå, troede lige, du ikke ville være din alder bekendt. Rullende øjne
(05-02-2017, 15:07)Lise Skrev: Nå, troede lige, du ikke ville være din alder bekendt. Rullende øjne

Joooooooooooo, jeg har nu engang den alder, som jeg har og den vil da gerne være bekendt. Genert
Jeg kan alligevel ikke lave om på min alder, vel???   Rækker tunge

Så blev det Ole´s tur til at få et STORT TILLYKKE med fødselsdagen her fra det nordlige, håber du får en rigtig dejlig dag.  Smiler
Karin

Ole skal da også ha´ et stort tillykke på dagen herfra det store udland. Genert

Kære Ole

Tillykke med fødselsdagen. Så blev du hele xx år. Griner bredt Sladrer selvfølgelig ikke om, hvor mange. Engel

Du må have en god dag. Håber, du får mange gaver.
Tillykke med fødselsdagen Ole, håber alt er vel i det sydlige Smiler
Hygge og hejsa

Lars

Tak skal I have for hilsnerne..
Hilsen
Ole

Fendt Topas 550TG med trækdyr 2 x VW Tiguan 2.0 TDI (140 hk/Manuel og 177 hk/DSG) . Grillning med Q120. Teltcamping Outwell Nevada M

http://www.campingvogn-forum.dk

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)