Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flytte fast i campingvogn
Hej alle i skønne campister!

Jeg er fattig studerende der elsker friluftslivet, og er begyndt at overveje tanken om at flytte i campingvogn med mine to små hunde. Jeg er ikke i tvivl med at jeg ville kunne trivedes med det (også de kolde vintre). Men jeg har lidt meget brug for jeres hjælp!
for:
Hvilke vogne er godt isolerede og nemme at opvarme, selvom vi får en kold vinter? den skal helst også være så stor som muligt, da jeg jo skal bo der fast.
Og hvad skal jeg overveje i min søgen efter vogn?
Mit budget er ca. 50000-60000 kr. Så jeg skal jo have en brugt vogn. 
Er der andre ting jeg skal være opmærksomme på?

Håber i vil hjælpe mig lidt på vej! Smiler
Svar igen med citat :)
Der er mange faktorer der spiller ind, men grundlæggende har du jo brug for noget varme, og noget isolering til at holde den varme som du får inde, især om vinteren. 

Hvis du prøver og kigge her http://sundorf.dk/index.php/camping/fork...ntralvarme så kan du læse noget om forskellen på de to opvarmningstyper. Centralvarme er langt det mest behagelige og billigste i brug, men dyrest i indkøb.

Jeg vil helt klart kigge efter en brugt Kabe, Cabby, Polar eller Solifier. Du vil helt sikkert kunne finde nogle andre vogne som er nyere i samme prisklasse, men i min optik vil du få mere brugsglæde af en ældre nordisk vogn, da de er bygget til vores klima. Man kan sagtens campere i alle vogne, men nogle er bare mere behagelige end andre, og når det drejer sig om at bo fast i en, så helt klart en nordisk vogn. Disse har ofte også væsentlig mindre anlæg for fugt osv.
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]
Er ny her i forummet. Men virker til at der er en masse hjælp at hente herinde.

Det første jeg egentlig selv søger, fandt jeg med det samme i denne tråd. Hvor er det fedt at folk kan hjælpe hinanden her! :-)
Velkommen til Smiler - du spørger bare, der skal nok komme et svar Smiler
Hygge og hejsa

Lars

[Billede: banner.jpg]

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)