Tråd stemmer:
  • 0 stemmer - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renovering af Sprite Alpine fra 70.
Så er der lidt billeder indefra.
der er kommet hylder op i siddegruppen i bag, den gamle trekanten top af det originale skab. den skal så beklædes med plade, og så skal der låger i.

I siden i bag har jeg lavet en hylde øverst, og så er der gemt rullegardin nedenunder, de er ikke passet til endnu, men det kommer, vil se om jeg kan lave en hjemmelavet kasette. Og pladerne skal selvfølgelig dækkes ind.

I forenden er der lavet 2 rum, lidt højere end de originale, og det er ikke meningen der skal være siddeplads, kun seng.
I den højre skal der så være køleskab, og i den ventre vandtank, da jeg også har vandpåfyldningen der. Og så er der lavet plads til at vores grill kan stå dernede også.
Imellem i 2 magasiner, bliver der så plads til sko mm. og afstanden mellem de 2, er lavet så vores trappe til vognen, kan hænges op på hovedet i toppen, som så kan udgøre endnu en hylde når der køres. Det skal der nok komme billeder af også.

Toilettet er også godt på vej, der er sat vask op, og trukket ledninger til en eventuelt hane.
Spejlet fandt jeg i en genbrugsbutik.
Der er så også kommet dør i til toilet og til skabet, det kommer der billeder af når jeg får plade på væggen udenpå.

Eller er undervognen blevet grundet, her kan i se trianglen, den skal så ligesom resten af vangerne have en gang sort.
Og bremsetrmlerne blev malet med grunder og så sort, det gik så lidt galt med den sorte, jeg fik lavet en masse løbere, så de skal lige slibes ned, så får den igen.

Vedhæftet fil(er) Thumbnail(s)

Svar igen med citat :)

Beskeder i denne tråd
Renovering af Sprite Alpine fra 70. - af Lynx - 27-05-2011, 03:43
RE: Renovering af Sprite Alpine fra 70. - af Lynx - 11-08-2012, 21:00
Sv: Renovering af Sprite Alpine fra 70. - af Svend Poulsen - 27-05-2011, 17:39
Sv: Renovering af Sprite Alpine fra 70. - af Svend Poulsen - 28-05-2011, 17:58

Hop til forum:

Bruger(e) der ser denne tråd: 1 Gæste(r)