Hej Karin.
Vores Safari er ikke nået at blive døbt. Her i huset er det mig der går op i det med camping og de andre (faktisk hele familien) tror ikke på mit projekt, før der er gået et pænt stykke tid, da jeg har for vane, at sælge næsten inden vi får det prøvet.
Så vi tør slet ikke døbe endnu.
Men uden at jeg har offentligt gjort det i familien, så tør jeg godt røbe, at jeg er fint tilfreds med hende. Hun kunne godt være kønnere, men det kender vi jo!
Vi har lige hentet hende i Mønsted i dag, hun var ude og blive gas tjekket- alt ok:-)
Så hende beholder vi:-) Hun er så dejlig nem, men det er alle de gamle damer jo....
Går lige og overvejer om hun skal ind og stå her til vinter eller det er fint nok udendørs. Vi skal 4 dage til Tyskland til vinter, så det bliver spændende om vi kan holde varmen. Har I prøvet en vinter overnatning i Safarien?
Lars! Jeres fortelt er magen til det jeg havde til min første Safari. Ikke særlig kønt men ganske funktionelt.
Jeg tror vi vendte stængerne forkert, men vil da lige vende dem rigtig næste gang og se om det så fungere.
Kan se på jeres hjemmeside at I har været i Tyskland i sommerferien....Måske det var jer vi kom om ved i Tyskland i uge 29, da vi var på vej til Hansa Park!? Der kom ihverttilfælde rullende en plastic kasse ovre på den anden side af motorvejen..
Hej fra Helle